Verhuurvoorwaarden: 

 

Hoe kan ik een draagsysteem of draagdoek huren?

Je kan producten voor een periode van 2 of 4 weken van ons lenen. Dit kan per post (portokosten voor rekening van de lener), maar afhalen mag ook. Als je een drager wil huren ga je naar de verhuur pagina en besteld het gewenste product.

 

Hoe lang mag ik een geleend product houden?

Als je een of meerdere producten huurt van ons mag je die maximaal vier weken houden. Eerder inleveren mag, maar daar krijg je geen vergoeding voor. Verlengen is mogelijk in overleg, dit dient schriftelijk (via email) te gebeuren.

 

Wat kost het om iets te huren?

Minimale huurtermijn is 2 weken (á €15). Daarna voor elke extra week  €7.50 per week. Als je het product niet zelf kan ophalen, wordt deze verzonden door PostNL en komen er €6.50 portokosten bij (verhuren kan momenteel alleen naar een Nederlands adres)
Het retourneren dient op eigen kosten te gebeuren. 
Ook betaal je een borg naar waarde van de draagzak/draagdoek.. De borg wordt teruggestort (met inhouding van de huur) nadat de drager in goede conditie bij ons is teruggeleverd.
Als je iets huurt, krijg je na afronding van de huur een tegoedbon van €10. Dit is natuurlijk als de drager of doek in goede orde bij ons terug is gekomen. 
 

Kan ik kiezen welke kleur of print ik krijg thuis gestuurd als ik iets leen uit de Doekenbieb?

Je kan kiezen voor het merk drager en de soort drager (mei tai, ringsling, ssc etc) Over de kleur of print is niets te zeggen. Het ligt er aan welke op het moment van het totstandkoming van de huurovereenkomst voorradig is. 

 

Kan ik een draagdoek of draagzak reserveren?

Ja dat is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

 

De draagzak die ik wil proberen is uitgeleend. Wanneer is deze weer beschikbaar?

Onze producten worden verhuurd voor een maximale termijn van 4 weken. Mocht je een drager willen reserveren, houdt hier dan rekening mee. 

Ik ga op vakantie, mag ik de drager langer houden?

In overleg is veel mogelijk. Informeer naar de mogelijkheden en neem contact met ons op

 

Wat gebeurt er als mijn geleende product kapot gaat of kwijt raakt?

We vragen een borg ter hoogte van de nieuwwaarde van de doek of drager, en je bent als huurder verantwoordelijk voor de spullen die je thuis hebt. Als een draagzak zoek raakt of beschadigt, voelen we ons genoodzaakt om de borg te houden en daarmee het product te vervangen. Bewaar altijd even de Track en Trace bon van je retour, zodat je je pakket kan volgen tot het bij ons terug is.

Wij nemen contact op zodra de drager in ons bezit is.

Binnen 30 dagen wordt de borg teruggestort op je rekening

 

Onderhouden en retourneren van geleende producten 

Als huurder ben je verantwoordelijk voor het gehuurde product. Probeer het niet in contact te laten komen met dieren (vanwege evt. allergieën van volgende leners) en houd de doek/drager netjes.

We vragen je het gehuurde product te wassen voor je het retourneert. Wassen mag op 30 graden, zonder wasverzachter. Onze producten mogen niet in de wasdroger